19 februari 2011

Go'kväll
Jag tänkte lämna några rader här för att uppdatera er lite. Eller bara för att jag inte har något annat för mig.
Status: dricker rödvin och äter godis framför tv:n. -20 grader.


Bara skit på tv... Melodifestivalen? QX bög-gala? Hallå, inte min smak!

Björn är i Österrike nu och en vecka frammåt. Hittills har jag sett till att ha bra sällskap. En liten fest igår. Spelade lite kort och snacka skit mest. Spelade bl.a Fuck the dealer, och det spårade väl ur en aning.


Malin, Kero och Foppa sov kvar så jag slapp vara själv. Vid 12 idag kom hela familjen och vi började laga mat. Potatisgratäng, rödvin och grillad oxfilé! Sweeet.
På det la vi ett lock av fruktsallad, kladdkaka, grädde och kaffe.

En välbehövlig promenad ner till stallet efter det för att ta in hästarna och mysa lite i stallet.
Jag älskar min familj!
Vi kollade även igenom ett par skivor som jag hade, med gamla bilder från 2002-2003 ungefär. Jag kan verkligen inte klaga på min uppväxt som sagt. Massa djur omkring sig, på landet. Precis så jag vill leva resten av mitt liv.
jag & Azka

jag & Kristall

0 kommentarer:

Skicka en kommentar