17 september 2011

Igår hade vi överaskningsfirande för Björn hos David. 3-rätters fixade vi till och Ronja som hade ansvar över efterrätten gjorde ett bra jobb. Blev någon typ av efterrättsbuffé.

Jag somnade i Davids soffa runt 02.30. Jag hade så jäkla mycket spring i benen. Det kommer när man sitter still. Det killar till i fotleden och då kan man inte motstå att röra, vricka och snurra på foten. Äckligt irriterande att inte kunna sitta still. Brukar kännas något bättre och kan gå över om man tar ett stadigt tag om fotleden och håller några min. Det brukar Björn få göra på mig.

Jag och Holly vaknade kl 11 och gick rundan. Nu har jag precis käkat 2 äggmackor och ett glas mjölk.

Björn har lite födelsedagsfirande idag kl 15.00 så det är städat och fint här hemma.
Bästa som finns!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar