25 september 2011

Just nu:
Dricker te, svart höstglöd
äter kiwi
onepiece
slöglor på ett jaktprogram på 2an, som Björn har valt.

Vaknade kl 10 imorse och min första tanke var vatten! och var är jag?. Låg på Björns sida och blev lite förvirrad. Klev upp direkt och hinkade i mig ett glas vatten. Kan erkänna att jag drack för mycket igår...

Var först på kusin-kräftskiva i Ljungsbro hos Gryvik & Maria. Lina var också där med lilla 5-månaders gamla Danne, som jag fick sitta och snuffa på hela kvällen. Tills han spydde på min arm. Väntar nog med barn ett tag till haha.
På vägen hem stannade jag och Björn till i Valla där det var 50års-fest för Dennis pappa. Vi dansade loss där i garaget några timmar innan vi drog oss hemåt runt 03.

Idag har jag blivit biten av en katt. Jocke och Jessi hämtade två st idag som vi var tvugna att hälsa på. Men den ena gick till attack fast jag hade lyckats hålla den lilla sötnosen några minuter.

Jag var sjukt tveksam till om jag skulle klara av att springa rundan med Holly idag. Inte bra att löpa när man är bakis har jag hört. Men det var inga som helst problem. Idag blev det Millencollin i lurarna.








ScullCandy från B&H, New York, 20$

0 kommentarer:

Skicka en kommentar