29 september 2011

Just nu:
rosa morgonrock
blåslagen
Lyxfällan
limevatten


Kom in för en liten stund sen. Det är varmt ute idag så jag la fram förslaget att käka kvällmaten i skogen. Jag red Eldur med ryggan fullpackad med äggmackor, kaffe, pastasallad, festis, öl, vatten, hundmat, äpple och banan... Björn gick med Holly, så stannade vi mitt i skogen och fikade och andades ljummen, frisk luft. Tyvärr blev det ju kolsvart redan vid19.30 och jag red in i en pinne som stack mig i smalbenet. Såg inget eftersom bara Björn hade pannlampa.
Innan vi ens hann iväg gjorde jag mig illa också. Jag satte benreflexer på Eldur, vilket han inte är van vid så han bockade och lyckades slänga av mig på grusgården. AJ...

Veckan har även bjudit på bio med lillsis. Michelin bjöd oss återförsäljare och vi fick VIP-popcorn till Jägarna 2. Jag gillade den, klart sevärd.

Och igår blev det kackel i hönsgårn hemma hos Jessica. Äntligen klipptes mitt hår! Senast jag klippte mig var i december...
Vi fick lax och färsk (färsk, färsk) pasta. Bullar och godis behöver jag väl inte ens nämna att vi fick?

Nahe, nu ska jag se om Björn är färdig med sin vapenvård så vi kan gå och lägga oss.
PUSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar