11 mars 2012

Fredag: grillad fläskfilé i Ledberg hos mor & far direkt efter jobbet. Sen vidare till Jossan för lite förfest och Björn och pappa åkte på Whiskey-provning.
Hos Josse var även Matilda och Frida. Malin hängde med oss ett tag också innan hon drog vidare till sina tjejer.
Vi andra drog till Josses jobbarkompis Klarre i Fridas rosa lilla bil med Denna låt på max:
http://www.youtube.com/watch?v=v8XnWUmxczs&feature=youtube_gdata_player

Min kväll slutade med att David kom och hämtade mig,Björn och pappa runt kl 00.30.

Lördag: uppe med tuppen, ner till stallet direkt vid 09. Bestämde mig för att ta en ridtur i det fina vädret, sol +8,5. Mitt i ett borst-tag ringer Björn och frågar var jag är. Vart skulle jag va om inte i stallet eller på promenad? Fick iallafall med honom också ut på en morgontur! Han gjorde kaffe och mackor medan jag sadla och red hem för att plocka upp honom. MYS!

Sen åkte vi till Ledberg där det var tattoo-dag med Gryvik. Så jag fyllde i min text på foten. Sweet!
På kvällen var det fest igen. Hos Heléne och Pierre, jag var nykter! Hör och häpna igen. Men aldrig mer går jag på fest nykter! Bu va tråkigt...

Skjutsade ett par kollegor till stan runt 00 eftersom jag är så snäll och likaväl kan ställa upp när jag är nykter.

Söndag: Uppe med tuppen! Holly och jag gick ner till stallet 08.30 och släppte hästarna. Frukost, mys i soffan, dammsuga, baka blåbärsmuffins, städa, måla tv-bänken, tvätta! Sen kom David på crossen mitt i allt och drack kaffe. Söndagsmiddag hos svärmor och nu ligger vi i soffan och slappar med pop-corn och vindruvor.

Rätt bra helg?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar