14 mars 2012

Jag brukar ta med mig Björns kylbag med frukost och lunch och hänga den på stalldörren, så han slipper bära den när han går till jobbet och lämnar Holly på morgonen (ca 1 km). När jag är ca 7 km hemifrån och ska svänga ut på 34an får jag syn på den där gröna kylbagen med äpplen på! Fan.. Kan ju inte vända? Hinner inte! Då slog det mig att jag inte mött Gillner än. Björns jobbarkompis som jag brukar möta. Har hans nummer som tur är och han hade inte åkt än. Stannar till vid hans avfart och ställer matlådorna i diket. Ibland löser det sig.

Igår stack Holly från Björn på morgonen precis när han öppnade hundgårn och skulle släppa in henne. Med 12 meters spårlina efter sig drog hon till skogs och hittades inte förrän 15.45 när Björn varit ute och letat i timmar. Stackars pluttan kunde inte komma loss och blev överlycklig när Björn kom.

Min kväll igår: korv & pommes. Läsa iForm. red ut själv på Lasse, full galopp över gärden och fokus på tempot. Crosstrainer. Sit-ups. Armhävningar. Massage. Smoothie. Top model Sverige. Kaffe.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar