20 mars 2012

Kan ni inte hålla med om att det är ett jävla slösande nu för tiden? Jag vill inte verka snål, bara sparsam. Det slog mig häromdagen när jag skulle ta på mig stallkläderna. Jag brukar ha Björns gamla urtvättade collegetröja från 90-talet. Men den är skön. Den fyller sin funktion =värmer!

jag har även 1,2,3...5 andra stalltröjor! Som är snyggare och värmer. Men varför slänga något som funkar? Jag tänker fortsätta ha den.

I dagens samhälle ska det vara så lyxigt. Folk äter ute titt som tätt, unnar sig saker hit och dit. Jämför det med förr. Jag säger inte att det var bättre förr bara att Det är sån stor skillnad. Hörde t.ex idag att EB lagt ut *** 000 kr på tårta under hela 2011. Ärligt, vad fan händer? Stört Onödig utgift kan jag tycka...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar