29 juni 2009

Aaaaaahh, va skönt det är med sommar!!
Förbjudet att sitta vid datorn när det är såhär fint väder! Därför har jag valt att inte uppdatera lika mycket nu.
Och så måste man jobba 7-16.30... Vi har iallafall fixat bord o stolar, så vi kan sitta ute på rasterna. Värt som fasen!

Jaha, förra veckan skulle vi tjejer planera en resa men ingen kunde samtidigt så vi kom ingenstans?

I torsdags blev det Storan med min trogne arbetskamrat Robin o så Jakob o Carro.

Fredag- mys med min Björn. Spelade tvåmans-vist o 4-i-rad på balkongen, grillade o tog ett par kalla. Sen kom glassbilen mitt i allt, så vi köpte lite glass.. 4 paket? Slocknade innan 22?! Vaknade i soffan runt 06 o fortsatte då att sova i sängen.

Lördag- jobbade mitt sista pass på Gina =( men det kändes inte som det va sista gången. Vem vet hur det blir i höst med Bilbyter..?
På kvällen grillade vi med David & Matilda på landet innan vi fick skjuts till Kättestorp utanför Kisa. Kul att nån orkar engagera sig i en riktig fest!

Robin o jag på frukosten. Skitgubbe verkar va ett lurigt spel..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar