07 juni 2009

Äntligen är det slut med alla tidiga, bakis-söndagsträningar!
Igår blev det iaf en as-rolig dag som jag sett fram emot länge. Den skönaste känslan kom efteråt när vi åkte iväg med bilen och i trädgårdsföreningen med jordgubbarna o champagnen! Middagen var också hur rolig som helst. Satt vid en as-skön tjej haha. En kille ville hålla tal, han var homosexuell och beskrev en annan kille från träningarna. Till slut tjöt jag mer än jag skrattade =D

Jag är jätteglad att så många ville komma och kolla också. Ni får se till att skicka lite bilder snart för jag har inga..

Efter allt tjat som Kero fått stå ut med så gick det riktigt bra för oss till slut. Jag är glad att vi dansade tillsammans som vi pratat om i flera år.

Stort tack till världens bästa mamma som lagt ner så mycket tid på att sy min klänning.
Och till Jessica som gjorde min frisyr precis som jag ville ha den.

1 kommentarer:

Mickan sa...

Vad fin du var och klänningen lika så:)

Skicka en kommentar