20 juni 2009

Jag & Mami

Midsommar, midsommar... Gick fortare än vanligt? Men vi hade kuul. Allsång när vi plocka blommor i skogen "Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna..." Kajsa o jag gjorde kransar som blev alldeles för stora. Pappa påstod att våra kycklingfiléer va borta o att det låg kotletter på grillen ist? Håkan, 34, förklarade att han var för gammal för mig samtidigt som han kikade ner i urringningen. Tjejerna vann över killarna i kubb.

Ja, allt var som vanligt iår med!

Men vad hände med snapsvisorna? Familjen Fällström brukar trycka upp massa häften men nu stod vi där helt tomma i huvudet o vrålade bara skål 6-7 ggr under lunchen..

"...sen så spotta han ut snusen o sa min skööna får jag lov. lalala lalalala lalala lalalalala..."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar