10 juni 2009

Guu, vilka slappa dagar det här är!
Igår satt jag mest o spelade The sims, hann dock inte börja "leva" för det tar så lång tid för mig att inreda o bygga =)

Fixade kabeln som lossnat också, så basen funkar i 740n igen. Mycket bra Angelica.
Älskling o jag lagade mat för första gången på..? Vet inte hur länge. Makaroner & falukorv!

Idag är det tvättdag! Sen ska jag luncha med Linnéa o Matilda.

Jäkligt nöjd med studentpresenten från farmor <3

Jag har så mycket kärlek i kroppen just nu. Inte minst till min mamma <3
Jag FATTAR INTE hur du orkar fixa allt?

Lickis säger:
ni är för underbara, känner mig bortskämd.
ni får inte hålla på såhär efter studenten för då blir jag en snorunge

MammaLottA säger:
glad att jag kan ge dej saker nu....hade d ju inte för fett när du va liten
Tro fan att det är knapert att ha en unge vid 17års ålder =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar