28 oktober 2010

Detta kan vara den gråaste dagen på länge. Ligger i soffan och funderar på vad jag tycker egentligen. Vad är värst? Varför blir jag så förbannad och ledsen? Gråter lite. Funderar på att skrika också. Skulle vara skönt, men man måste väl behärska sig, annars blir man väl idiotförklarad.

Jaha, vad ska man käka idag då? Mannen gjorde ju bara matlåda tills sig själv. En sallad på Sannes på ikano lär det väl bli.
Fick ett tips av Josse att choklad ska dämpa min ilska och sorg. Värt, även om det bara dämpar lite grann.

Från och med nu är det jag som skiter i allt. Har försökt ett par gånger förut, men jag har alltid varit för ordningsam och brytt mig för mycket. Typ.. pedant?
Har ju fortfarande min vision om ett perfekt liv!
Hur nu ett sånt ser ut...?

1 kommentarer:

Matilda sa...

Sötnos<3
skit i allt och bara skriiik och gör något som är roligt.
Finns här <3<3

Skicka en kommentar