08 oktober 2010

Idag är jag ledig och jag ska bara ligga i soffan och kolla film/tv och äta min "må-bättre-godispåse" som jag fick av Marina igår <3

Har fått många extra-timmar denhär veckan, så det känns som jag bara jobbat och sovit. Inte ens orkat ta in hästarna om kvällarna.

I onsdags lämnade vi in Holly på Valla för att operera bort sporrarna på bakbenen. Vi har väntat på att hon ska bli ett halvår innan vi kunnat göra det pga av narkosen. Nu är hon 7,5 månad och det gick hur bra som helst. Hon ska ha tratt i 10 dagar och den är så stor så hon går in i allt och fastnar med den. Haha sjukt söt.


Fortfarande lite groggy




Va ute med mina pinglor Josse o Matilda i lördags. En kväll som inte slutade på bästa sätt, men den var värdefull för ni är de bästa <3


En bild från förra fredagen då jag o Holly följde med Björn i lastbilen med ett lass jord till mamma o pappa



Bus

1 kommentarer:

Anonym sa...

vi tackar för jorden <3 finaste vovven.den där Marina vet hur man piggar upp hon har hjärtat på rätt ställe precis som du <3 älskar dej mitt hjärta <3 pusspuss <3 //mami <3

Skicka en kommentar