29 oktober 2010

Åh, idag är det en bra dag! Jag och Holly tog en promenad kl 07 sen kröp jag ner i sängen igen och sov till strax före 9. Då kom Björn hem på frukost. Vi kokte ägg och jag drack mitt nya te Farbror frost, som är ett grönt te med smak av bl.a vanilj.


Efter frukosten tog jag en uppfriskande ridtur på Lazagne med Lillan på släp. De var så duktiga och Lillan höll sig bredvid hela tiden. Hon brukar hamna efter ibland eller försöka springa framför eller stanna och äta... Men inte idag :) Känner mig som en stolt mamma som lyckats fostra henne tillslut.
Lasse skötte sig också otroligt bra. Han brukar försöka vända och gå åt andra hållet. Ni kan ju tänka er vilket kaos det kan bli att försöka reda ut det där när det är 3 viljor!
Svettiga blev vi alla 3 iallafall!

Nu har jag och Älskling käkat lite taco som vi gjorde iordning tillsammans. Snart ska jag och Holly gå ner till honom igen och följa med i lastbilen till Ulrika med flis. Vi tänkte passa på att hälsa på mormor <3 älskade mormor, jag är så glad för din skull.

Sen slutligen ikväll blir det Ghingis med tjejerna, för idag fyller Matilda 20 år!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar