01 november 2010

Helgen har varit lång och fartfylld. Gick ut en sväng efter Ghingis i fredags. Jobb på lördagen. Direkt hem och klä ut sig för Halloweenfest hos Sofie. Va där tills alla skulle ut. Då kom Sigge och snällt skjutsade mig till Rasmus där även Kero, Malin, Foppa och Danell var. Sen kom även Hampus.
Vi sov hos mamma och pappa efter det, Björn och Holly vad hos dem under hela kvällen. Blir ju så jobbigt att åka hem mitt i natten när man endå ska upp och jobba kl 10.45 dagen efter. Och dessutom får man så god frukost där och lite mer familjekänsla.
Efter jobbet blev det även söndagsmiddag hos mor och far, jag var endå tvungen att hämta Holly och Björn där som hade varit kvar och spårat hela dagen.
Idag då... efter att ha jobbat helg är det skönt att vara ledig, men jag är inte ledig förns på torsdag. Seeegt. Börjar denna vecka med att jobba kväll. Som tur är med Marina.
Nu måste jag springa ut och ropa in Holly, ser att hon är på fel sida staketet igen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar