10 november 2010

Ni får en tillfällig header, för jag kände att den gamla inte passade så bra längre.
Blir mycket bilder på och text om Hollybolly också, men det är ju för hon tar så mycket plats i mitt liv. Hon är ju något alldeles speciellt. Det är jag som uppfostrar henne och min personlighet kommer spegla sig i hur hon blir som hund. Nu är hon fortfarande så liten och leker sitt eget lilla liv. Haha och det är väl lika underbart med lite bus i vardagen.

älska snö!

Ibland tänjer man på gränserna
Imorse sprang vi över gärdena i snön! Med solen i ögonen och med en oväntad energi i kroppen som bara kunde frigöras genom att springa. Åh, va härligt! Tyst, stilla... landet, frihet! Bara jag och Holly.
Mötte Björn i traktorn innan vi kom till stallet. Han fick åka kl 03 inatt igen och röja och var nu nästan hemma igen. Kokade gröt tillsammans och tände en brasa. La oss i soffan och medan jag kollade på AFV och Tyra Bank show sov han som en Björn(?)...
Holly fick också vara med.. åh så mys o gosigos. Känner sån lycka och frihet att jag inte vill följa några regler idag. Äta kladdkaka till lunch t.ex. Måste erkänna att den blev förjävla god igår!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar