02 november 2010

Väntar på att Bejben ska komma hem på frulle. Har dukat upp med yoggi och müsli idag.

Helt underbar har han varit sista dagarna. Igår fick jag plättar när jag kom hem vid 21 och hästarna var inne. Imorse tog han morgonpromenaden med Holly och släppte ut hästarna. Precis vad jag behöver just nu. Lugn och ro.

Ville så gärna rida imorse men jag är alldeles för trött och ikväll är det för mörkt.



Jobbar kväll idag också. Mamma kommer även tillbaka idag efter att ha varit sjukskriven sedan länge. Jag vill inte se henne lida och ha ont. Men jag ska göra allt vad jag kan för hennes skull. Det är jävligt svårt med henne bara, för man ser oftast inte hur illa det är förns det är för sent och hon bli liggande.





Nu är jag hungrig... vart är han?

1 kommentarer:

Anonym sa...

ååhh hjärtat mitt...du är så underbar jag kan skatta mej lycklig som har dej som dotter.Är så stolt över mina döttrar som har så stora åå varma hjärtan.Älskar dej av hela mitt hjärta <3 //mami

Skicka en kommentar