24 oktober 2010

Ja, fy fan vad livet rullar på. Kan man få stanna och ta en paus nån dag kanske? På ett vackert och tyst ställe... Nae, för det bara rullar på. Till slut kraschar man väl?

Denna vecka har jag firat 5 år med Björn på grand hotel i Norrköping, missat true blood, haft tjejkväll med taco och övernattning hos mig, förbannat mig själv över att jag inte ridit, varit nagelmodell för Malin som övade förlängning med vit gelé, jobbat, tagit viktiga beslut om framtiden, haft grannfest, firat Matilda Strier, köpt bil och bestämt oss för att flytta.

Kommande vecka kommer väl rulla på i vanlig ordning också. Tjejkväll, jobb, fest, födelsedagsfirande...


Stå alltid i försvarsläge.// LICKIS

3 kommentarer:

Mia sa...

Det har varit fullt upp ser jag. Ibland är de så tyvärr. Men vad tråkigt att ni ska flytta :/.. Ni passade så bra o bo där ! <3

Kram Mia

Mickan sa...

Va? Ska ni flytta? Vad bär lasset av då?
Hoppas att allt är bra annars.
Kram

Anonym sa...

Håller med Mia <3 men d finns säkert dom som blir nöjda över ERT beslut oxå....hur som hellst kommer det bli superbra.lav jöö//mami <3

Skicka en kommentar