07 augusti 2012

Jävla Björn som shoppade loss på Cloetta förra veckan..!! Jag är sååå jääävla svag för choklad!! Allt annat godis som kexchoklad, polkagrisar, Rollo, gott och blandat m.m som ligger i skafferiet intresserar mig inte ett dugg. Det är just något med choklad som jag inte vill låta bli...

Nae skärpning nu! Håller ju på att bli av med mina semester-kilon för tusan.

Dagens träning och mat:
(utöver all syndig choklad)

Frukost 1: ca 1,5 dl Lätt yoghurt
Frukost 2: 1 skiva grovt solrosbröd med ost salami & gurka, te, 1 kokt ägg
Lunch: fisksoppa & 1 sportknäcke utan pålägg.
Mellis: 1 banan &1 kopp kaffe med mellanmjölk.
Medan jag pluggade: en tunn knäcke (endast 35 kcal) med tapenad. Ett par nävar choklad
Kvällsmat/middag: 1 dl mjölk, 2 rostade rasker-skivor (grovt) m ost.

2 km Promenad+löpning (började ös-regna så jag och Holly vände och sprang hem igen) =1 km promenad+1km löpning =totalt-127 kcal

Cykla 2 km (varav 1 km stående)

3,5 km ridtur, lugnt tempo.

50 sit-ups

0 kommentarer:

Skicka en kommentar