15 augusti 2012

Mattips: Igårkväll lagade jag gröna linser till mig och färskpotatis till Björn. Lax i ugn på en bädd av ärtor, morötter, spenat, solrosfrön och ädelost. Björn åt vitlöksås till och jag valde en klick sambal olek -starkt och gott för att få igång förbränningen!

Efter matkoman la vi oss o vilade på kökssoffan. Låg mest och skrattade tillsammans först, ni vet när man känner att den andra ligger och gör grimaser typ. Nära att somna sen, men Efter ca 20-25 min fick jag panik för att jag låg och slöade och ville hellre ut och göra saker!

Så det blev lite övningskörning/krypkörning, vändning, start&stopp på motorcyklarna. Björn tog KTMn och jag körde Rosas Honda.

Sen gick vi till stallet och tränade Lillan med vagnen/tömkörde lite. Och sen red jag rundan på Lasse medan Björn gick med Holly & Lillan. Såg 2 rådjur (glöm inte att bockjakten börjar imorn!). Adrian, Elin, Malin och Fanny red ifatt oss så vi fick sällskap halva biten av 4 hästar till. Alltid kul, för Lasse blir så taggad när man är många.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar