10 september 2012

Idag hade jag uppkörning för MC, Och jag klarade det! Freeeedooom!!
Hade en bra känsla inom mig, jag sa inte "tack" när någon sa "lycka till", jag var inte stressad innan jag kom dit. Jag kuggade teorin en gång, så jag kände att jag redan gjort min tabbe för det här mc-kortet.

Självklart var jag nervös..! Har inte kunnat äta nån lunch idag och har knappt kunnat le på hela förmiddagen för nerverna har varit så spända.

Jag valde att ta tung MC, alltså obegränsad. Varför bara ta "mellan"?
Nästa år höjs åldersgränsen för tung MC till 24 år (nu är det 21). Detta att stressat mig lite, men nu är det äntligen ur världen!

Tog en premiärtur direkt till mamma & pappa och sedan till farmor & farfar. Kände sådan gemenskap med de andra knuttarna jag mötte. De vinkade till mig. Precis som lastbilschaufförer vinkar åt varann. Go känsla att få köra hoj. Nu kommer jag somna som ett barn. Är klippt slut..

2 kommentarer:

Anonym sa...

är så glad för din skull <3 och liiiiiite avis ;P kör försiktigt nu.....jag vet men jag kommer tjata om d varje gång vi ses ;P hahaha du är bäst ungen min <3 pusspuss // mami <3

Mia sa...

Grattis :) så himla kul ju ! :) skönt att de gick <3

Skicka en kommentar