16 september 2012

Igår hade jag hela dagen för mig själv och valde att bara göra vad jag själv ville, inte vad jag borde eller måste göra.

Det blev en ridtur på 1 timme 40 min. Blev exakt 1 mil, höll ganska lugnt tempo.
Löste korsord och drack massor av kaffe och mumsade bullar.
En löprunda på 3,7 km med Holly.
Dammade lite. Målade en hästsko, som jag inte riktigt vet var jag ska sätta upp än. Ni vet väl att en hästsko med öppningen uppåt innebär lycka!

Och på kvällen knallade jag över, i mina träskor med älgkött och GT i högsta hugg, till Johanna & Tomas. Jocke, Jessie, David & Björn var också med och grillade.

Idag ska jag och Jocke ta ett åk på motorcyklarna. Vill så gärna köra min&Björns men jag kan ju inte kicka igång den själv... Får låna Rosas Yamaha men den är inte lika rolig hihi.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar