16 september 2009

Det kommer nog ta lite tid att vänja sig vid dessa udda arbetstider. Jag som är van vid 7-5. Idag börjar jag 15-19...
Igår va det en helt okej dag. När jag slutade vid 15 provade jag lite jeans o annat "bra att ha". Blev en liten påse med sig hem. Vädret va lika underbart som nu, så det blev en joggingrunda runt Stångån. När Björne kom hem vid 5 så åkte vi till SF o hämtade ut biljetterna till söndagens bio, som är planerad med David o Matilda.
Vi åkte sedan vidare till Ledberg för att kramas med min bull-mamma som såklart bakade bullar. (även kallade E4-bulle på bilbyter). Sofie, Kero o deras lilla Santos följde också med för att käka lite taaaco o kolla Idol.
En bamsekram av pappa var behövligt eftersom han varit i stugan 63 mil norr o jagat älg. Dock utan resultat. Saknat han iallafall!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar