08 september 2009

Fredagen blev en riktigt lugn kväll med Män som hatar kvinnor. David o Matilda kom hit på lite taco. Ett måste att se Flickan som lekte med elden när den kommer på bio den 18e!
I lördags va det dags för Gina-kräftskiva. Alla ingrediender var med för att få en lyckad kräftskiva. -Svenska kräftor, nubbe, sånghäfte, trevligt folk o alkohol. Kvällen avslutades på Sliver/Harrys. Sista gången jag gick hem barfota också!

I söndags va jag knappt bakis. Som tur va. Vi firade Björn hela dan, för igår fyllde han 22 min stora grabb.

På vägen hem från jobbet igår blev jag stannad i Skäggetorp. Fortkörning! Ajajaj.. Men polisen sa att dom minnsann var snälla och tänkte låta mig åka ändå, efter en lektion om hur man lättar på gasen.

Jag somnade på spikmattan igår vid halv 10, och det gjorde så jäääävla ont när jag vaknade efter 2 timmar. Ryggen va inte ens röd? Var är mitt blod?

Idag är jag uppe tidigt som vanligt. Sitter i vardagsrummet framför Ztv. Brukar alltid sitta i köket på morgonen. Men nu blir det en kopp te för det är så jäkla kallt här. Burrr

1 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA!du ä ju bara för SÖT!dina utryck asså.....du får mej alltid så glad.älskar dej snuttan kram/mami

Skicka en kommentar