24 september 2009


Mitt huvud är sprängfyllt med tankar, funderingar, idéer..allt.
Cyklade till mötet imorse kl 8 direkt när jag vaknade. Underbart väder, och jag hade mössa o halsduk på mig. Sen har jag väl jobbat hela dagen. Stängde ikväll o imorn öppnar jag. För en halvtimme sen kom jag på att jag inte har nån matlåda.. Nån som vill luncha imorn kl 12?
Kvällen har varit mycket givande. Bitar har fallit på plats men andra har helt tappat sin plats. Va? Ja, jag skrev bara det som kom upp i mitt lilla huvud. Kanske va en konstig förklaring, men ingen mer än jag behöver fatta. Jag vet inte hur jag känner, samtidigt som vissa saker är självklara. Take your time.
Grattis Marina o Kim till världens sötaste Alicia! Åh, kan inte fatta att det är sant.
Imorse fick jag dessutom träffa Mickans lille tös Vera.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar