28 september 2009

En fartfylld o händelserik helg har passerat. I fredags va jag ute med Robin o Lejman från mitt gamla jobb. Vi blev ett litet gäng som började på Mörners o sedan blev vi ett större gäng som splittrades på Ågatan. Man träffar alltid så många glada vänner under lönehelgen.
Kvällens slut var väl inte det ultimata. BLÄäää. Sov 2 timmar i duschen. Vakna kl 06 o va helt skrynklig. Alla fönster i hela lägenheten va immiga! Ibland skapar man sig konstiga minnen. Men det är minnen iaf. Man har något att blicka tillbaka på och förhoppningsvis lära sig av.

Lördagen va ingen bakis-slappar-dag inte. Här va det islandshästridning planerat. Kl 10-16. Det är lätt världens underbaraste djur. Och en vacker dag ska jag ha en alldeles egen häst igen. Det är nåt jag kan, nåt jag tycker är kul!
På kvällen hade vi 5-kamp i ridhuset o vi grillade o hade allsång o andra löjligt roliga lekar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar