18 september 2009

Tagit en härlig morgonpromenad runt Stångån i den strålande solen. Eller helt enkelt gått ett varv runt ån. Målande ord som bygger upp en känsla och får hjärnan att skapa bilder av det man läser.
Jaja, nu dricker jag kaffe med röd mjölk. Det är väl godast så har jag kommit fram till. Men helst av allt skulle jag vilja ha en sån där grej som man kan göra skummad mjölk med. Min svärmor har en sån!
Idag jobbar jag kväll, men det verkar bli förkrök här ändå. Känns som det va länge sen jag va ute bara för jag inte va ute förra helgen o inget i veckorna längre. Jämför man med i somras så är det här ingenting ju!

Igår hade jag o Linnéa en heldag. Hon kom hit redan vid 11 då vi gjorde en brak-frukost som vi stod oss på fram till 15. Då kom Matilda o då åkte bullarna fram! Till Idol gjorde vi hemmagjord pizza o scones. Låter som vi bara satt o åt hela dagen haha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar