20 september 2009

Precis hemkommen från bion. Den va bra! Helt enkelt. Tycker att Noomi Rapace passar så bra i sin roll.
Imorn är jag ledig o då ska jag träffa Patricia :) Och på kvällen kommer flickorna hit.
Helgen har varit ganska fartfylld. Jobb o krogen både fre & lör.
I fredags började vi i Kindstrands etta. Jag som kom vid 21 o inte hunnit käka fick en Billys panpizza som jag inte käkat på flera år! Fick en känsla av att han är en riktig ungkarl, som bjuder på billys liksom. Resten av kvällen va död. Fy satan vilken ovärd kväll.
Igår firade vi min kära moster som fyllde 30. Hon bjöd på taco o mina favoritkakor. Det är nougat o jordnötter på. MMMMHHH....!!!! Efter några glas vin där mötte jag upp gina-tjejerna på 55an. "After work" som det kallas.

Nu ligger jag i sängen brevid min blivande man,
med varsinn kopp te som han kokat på min begäran.
Vi delar den finaste kärlek som finns.
Jag inser det mer och mer för varje dag.
Imorn är det bara 1 månad kvar till 4årsjubileum.
Åh, va jag älskar dig Björn Wennberg...

1 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR ER TVÅ MEST I HEEEELA VÄRLDEN<3<3<3<3/MAMI

Skicka en kommentar