08 november 2012

Dagens vikt: 58,9 kg

Frågan är varför jag sköt iväg knappen i byxorna igår? Har ju för tusan inte blivit tjockare :)
Sydde iallafall dit den igen, men det kanske är dags att plocka ut ett par nya arbetsbyxor eftersom jag har haft samma byxor ca 50timmar/vecka sedan 1,5 år tillbaka...

Igår packade jag in symaskinen och åkte till min kollega Mange för att sy gardiner. Blev bra som fan och jag är lite sugen på samma tyg. Vitt med text, finns på Ikea för 39 kr/m!

Kollade även "Bonde söker fru" och käka Cheesecake & drack kaffe.

Det var ju kladdkakans dag igår men man kanske kan "fira" det idag istället?

Sjukt mycket gods att plocka upp på jobbet idag, tur att jag inte åkte till gymmet innan jobbet som jag hade tänkt för det här är rena träningspasset!

Frulle nr 1: kaffe & kokt ägg

Frulle nr2: smoothie på lättyoghurt 0,5%, hallon, svarta vinbär, krossade Linfrön, gojibär och solrosfrön.

Till lunch har jag med mig potatis, fiskgratäng, tomat och ärtor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar