06 november 2012

Provade mitt första Zumba-pass igår. Kan bli fler ggr men ändå inte riktigt min grej. Svetten rann så nytta gjorde det iallafall.
Vikten ligger kvar under 60 kg men jag vill ligga under 58 kg nu.

Jag ska eventuellt få en stall-kompis! Jihu! Hon kommer förbi och kollar idag så jag ska städa lite innan tänkte jag.
Lasse & Lillan får isåfall sällskap av en 18-årig nordis-vallack. Perfekt!

Senaste veckans motion&träning:
Tis: rida
Ons: gym
Tors: rida
Fre: gym
Lör: rida, långpromenad, gym
Sön: rida
Mån: Crosstrainer, Zumba

Idag tror jag att jag tar på mig pannlampa och regnkläder och trotsar vädret med en ridtur. Får se..

Frukost nr1: stor kopp kaffe m lättmjölk, 1 revita dark-knäcke (endast 33 kcal/skiva) stört gott! En mager hushållsostskiva + en rökt kalkonskiva.

Frukost nr2: mango & keso, en kopp grönt te.

Lunch: Har med mig en grekisk sallad = Knappt 250 kcal.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar