14 november 2012

Jaha vad säger vi om denna vecka! Full fart och bara roliga saker inplanerade:

Ikväll: mys/film/tv-kväll med min febriga sambo. Har Johan Falk och bonde söker fru på schemat. (skulle även vilja klämma in Volkswagen Grand prix, som är kl 19 också)

Tors: träffa tjejerna i Jessicas nya hus!
Fre: ev flyttar nya hästen Knoppe in i vårat lilla stall.
Lör: sexparty
Sön: hubertus-jakt, fira mormor & morfar.

Vad säger vi om träning och kost då? imorse vägde jag 59,4 kg. Jag körde Ganska hårt i början med kosten och nu har jag "slarvat" och kör mer på att hålla vikten. Men jag vill ju ner mer så nu har jag fått ny energi och tänker ta ett nytt tag. Jag får typ dåligt samvete om jag känner mig för mätt. "varför åt jag så mycket?" men grejen är att jag äter nog inte mycket, jag blir bara mätt snabbare.

Senaste veckans träning kanske?

On: CT 20 min innan jobbet
To: gym, rida, promenad 30 min
Fr: CT 18 min innan jobbet
Lö: - (kryssning)
Sö: promenad ca 35 min, rida
Må: promenad 30 min
Ti: rida, promenad

Imorse: CT 20 min
Stor kaffe och en twinfast-shake efter det.
Nu:
Te, Sportknäcke & keso.
Keso är så jävla gott!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar