07 november 2012

Startade dagen kl 05.20 med 20 min på crosstrainern. -217 kcal enl CT'n. Tror inte riktigt man gör av med så mycket, men skönt ändå! Trodde aldrig jag skulle hitta motivationen när jag gick upp och gäspade hela vägen till köket. Men jag tack vare att det var varmt (eftersom Björn tänt en brasa kl 04) och med lite musik från tv'n ställde jag mig där endå. I bara trosor o sporttop. Vågen visade 59,7 kg så jag kände att "nä, nu jävlar" bort med det sista, här måste förbrännas!

Blev en vitaminbrus, en kopp kaffe och ett kokt ägg efteråt.
Gick till hundgården med Holly eftersom Björn började tidigare än mig.
Hur mysigt som helst när det är kallt, vindstilla, mörkt och uppehåll. Helt tyst ute.

Blev en ridtur baracka igårkväll med Lillan på släp och sällskap av Holly och Björn så det blev nästan bara skritt.

Johanna och Louise kikade även in i stallet när jag var där, trevligt med oväntat besök.

Nu är det dags för frulle nr2: keso & mango, 0,5 sportknäcke, en kopp grönt te.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar