02 november 2012

Vaknade 04.10, 10 min före väckarklockan? Pigg och full av fredagsfeeling! Yes, idag är jag glad och det är så mycket trevligare att ha energi och vilja.

Dagens vikt: 59,2 kg
Blir gymmet idag efter jobbet så jag har "råd" att vräka i mig lite halloween-godis i helgen.

Nu är det frukost på jobbet:
Grönt te, 0,5 dl havregrynsgröt, svarta vinbär, gojibär, kiwi.

Eftersom jag börjar tidigt har jag redan käkat frukost en gång idag:
0,5 macka med 1 skiva kalkon, en stor kopp kaffe med lättmjölk och en clementin.

Tror det blir fredagsfika på jobbet idag för nu är Nygren tillbaka på lagret. Han som gick i pension i somras!

Pratade en snabbis min Rosa igår, hon ville att jag skulle ta över bokningarna för Sälenstugan. Känns lite roligt, och jag gillar ansvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar