05 november 2009

Det är väl ingen som har missat att det snöar? Mycke lycka som vanligt. Men det vill inte lägga sig än.

Vart är sladden till kameran?!?!
Blir idiot snart! Vi ska ju dessutom ha 2 st..

Ta hand om mig o gör mig frisk.. Det är på gränsen om jag verkligen ska åka till jobbet o nysa kunderna i fejjat idag.
Först ska jag betala hyran. Björn o jag slog vad igår. Igen..

Om han åkte hemifrån före kl 05 imorse så skulle jag betala hyran. Om han åkte efter kl 05 skulle han betala. Jag trodde verkligen att jag skulle vinna, eftersom han försovit sig de senaste veckorna. Dessutom börjar han inte förns 07 haha. Jag hånskrattade och skakade hand med min ännu mer hånleende man innan jag somnade igårkväll.

"Hejdå älskling, du kan kolla på klockan om du vill" hörde jag imorse
04.48
FAN

Det värsta är inte att han vann idag. Det värsta är att han jämt vinner och att det är jag som bestämmer straffet...

1 kommentarer:

Anonym sa...

ahahahaha!!! ni är ju bara dom SÖTASTE på jorden :D Älskar er<3<3<3<3/mami

Skicka en kommentar