18 november 2009

Ta mig tillbaka!

Imorn fyller grabben i bakgrunden 19 ååååår. (Och om 2 månader minus 4 dagar fyller hon med minen 20 åååår!) Men nu vill jag säga grattis till Kero som är min bästa vän.

Igår när jag plockat upp varor på jobbet, skulle jag o praktikanten gå o kasta kartongerna. Ja, då kom vi fram till kartong-containern o mitt nyinköpta armband föll av... Rätt ner i containern. Vi funderade ett tag på hur vi skulle kunna få upp det. Jag va nära på att hoppa ner! Men det va ju alldeles för farligt kom vi fram till. I botten är det en grej som snurrar o pressar undan allt, så nej tack. Buhuu.

Igår hade vi hjärt-& lungräddning kl 08. Idag blev det inte heller nån sovmorgon. Då va det smyckesinventering kl 08.
Imorn börjar jag inte förns kl 13, men innan dess ska det ridas. Iallafall pysslas och mysas med stubbet som Lazagne har kvar...

Igår hjälpte jag Linda att klippa honom. Det blir bra trots allt. Va väldigt emot det från början. Nu ser han inte lika tjock ut heller hah.

Och snart får vi flytta honom. Hääärligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar