02 november 2009

David o Matilda kom över på taco o idol i fredags (och Cirkus Möller). Jag tog en stadig grogg också, vilket känns bra efter en stressig dag på jobbet. Varva ner liksom.
Pontus kom förbi och berättade lite om det senaste. Grattis som fasen! Så glad för din skull. Klart jag hjälper till om det behövs i framtiden.
David, Matilda och Pontus blev helt plötsligt Olle, Ronja och Martin. Vet inte hur det gick till? men helt plötsligt satt jag o Björn och spelade ölspelet med dom istället. Ölspelet med grogg Angelica?
Åkte till Platéns (Ja, det är en apostrof över så man uttalar det så) kl 02. Olle har koll som vanligt o fixar både det ena och det andra. Han tog bl.a hand om allas jackor? Men vart tog Björns jacka vägen?
Alla sov hos oss men kvällen slutade inte på bästa sätt för mig..
Jag som ville spara mig till lördagen. Halloweeeeen då!
Fredagen hade ju förstört hela lördagen så då blev det mys i Ledberg med grannar släkt vänner bekanta och 11 ungar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar