26 november 2009

Matilda & jag

Imorse tog jag o Matilda en ridtur i solen. Jag som sa att den där hästen börjar gilla mig... Undrar varför han försökte kasta av mig idag? Har aldrig hänt förut men nu sparka han bak-ut. Jävla häst! Han fick nog ett energi-rus, precis som jag när man galloperar mot skogen.

Men nu...sitter jag i min ensamhet, i en kall lägenhet på rundelsgatan, och dricker dooleys. Undrar varför jag gör det? Jag är hungrig men endå inte? Inte kul o äta själv.. På tal om mat så käkade jag o bejben på S t å n g e b r o G a t u k ö k idag! Självklart blev det en vitlöksburgare.
Det va kul, enda tills jag trampade i en hundbajs. Och nu är bejben påväg till Sälen... Fy.

Lalala..
köpte ännu en halsduk idag (skäms) men jag KAN inte motstå leopardmönster. I'm stuck! Köpte ett par skor idag med. Helt oväntat och oplanerat, men bra!





För att jag ska slippa va själv i helgen har jag gjort upp en plan. För det första- JOBBA.
Imorn kommer tjejerna o julmyser med mig, och på lördag kommer Johanna o Svalin o filmmyser med mig. Bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar