23 november 2009

Underbar ridtur i fredags.

Mamma o jag va riktiga hjältar i fredags. Först räddade vi mormor som fått stopp på bilen, sen va vi fyllechaffis till pappa som vart på after work. Nya Wallander -läckan va faktiskt bra! Lite Johan Falk-spänning.

Fick ju som sagt hämta Björn i Jönköping mitt i natten också som missat sin buss. På det mest klumpigaste sättet. Han va ju i tid! Han va t.o.m på stationen 1,5 timme innan bussen gick! Så han satte alarm o somnade på en parkbänk... Tappa telefonen o vaknade 30 min för sent... Fy va opepp jag va på att hämta honom, men det är ju min pojkvän, alltså mitt ansvar att ta hand om honom. Hade inte kunnat leva med mig själv om jag lämnat honom till nästa buss kl 06 om det hande hänt honom nåt.

Lördagen va trevligare. Hockey! 4-2 till LHC. Tacktack! Sen blev det Ming o efter det 55an o Pitcher´s.


Igår jobb 13-17, sen kyckling o ris i Ledberg. En favorit! Spelade lite Yatzy o käka fruktsallad. Hundmys blev det också. Finaste!


Idag måste jag åka buss till jobbet.. Den där Björn får fasen komma o hämta mig 20.15 ikväll när jag slutar!


Heheej

0 kommentarer:

Skicka en kommentar