16 november 2009

En ny fembild

I lördags firade vi Matilda, god mat o mycket bus blev det.

Vi hamnade på pitcher´s, som kan va mitt nya favoritställe?

L e d i g idag efter en helg full av jobb. Patricia kom hit och ville äta frukost med mig kl 13. Ja, jag sov ju till halv 12?! Blev iofs ganska sent igår. Så det är lite förståligt, men inte likt mig.

Baben och jag har kommit in i en period. Den består av mycket bus, skratt, lek, hån, kärlek, dumheter, hämnder, krig, skämt, pussar, kittel, mys, uppskattning, sång, vad, svordomar, film, tv och mycket mycket mer. Älskar den grabben. Mer än vad jag gjorde igår :)

Ikväll har jag gjort broccolisoppa. Va så sugen på det, och FUCK va gott det blev.

Hahahahaha HÅÅÅN. Såg ni Paradise Hotel igår?? Herregud första avsnittet säger ju allt om denna serie. När jag träffade Björn följde vi det där programmet slaviskt. Men det va ju 4 år sen och den här säsongen har redan spårat ut. Rekommenderar inte!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar