30 oktober 2009

Haha mammas pojkar alltså. Fattar inte hur vissa kan ha SÅ stora bröst?! Det skulle bara va ivägen för mig. Nte kuuul!

Fick ha Lazze idag med, så nu ska jag åka dit dirr. (dricka upp kaffet först bara)
Igår när vi red i det Oootroligt fina höstvädret såg vi en älg! Och jag har ju lärt mig att se skillnad på dem nu tack vare jaktkursen.
Detta va en ko.


Hittar inte sladden till kameran, annars hade ni fått en "gårdagens".

Ni kan få den här bilden istället. Det är jag o Alicia, Marina & Kims lilla sockerbit. Mamma va snabb att ta kort för att få mig att inse hur bra det ser ut. Haha, du får tjata ett tag till mami.. Jag har ju Björn som är som ett barn.

Ja, igår t.ex (sms-kontakt)

Jag: "vill du ha nåt från affären? puss"

Björn: "Godis?:D"

Det blev inget godis HA

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG tjata!?!=S äää nae stumpan ;P pikar lite bara..men sen vet jag att när du å bäjben ää mogna så tar ni ett steg längre åå ni ää så otroligt förnuftiga att ni inte bara kör på utan gör saker när ni ää mogna:) finns folk runtomkring som ja du vet..köper hus,skaffar barn eller hund innan dom ää mogna åå veckorna efter ää inte d vad dom sökte:( så hjärtat jag har alltid litat på dej åå vet att d du gör är det bästa.Björne åå du ää dom bästa på jorden<3<3<3<3ÄLSKAR ER/mami

matilda sa...

Mamma Lickis :D

Skicka en kommentar