20 oktober 2009

Klart att jag måste visa lite av mina fynd från Ullared.


Strenght to carry on (Ett ljus som ser ut som en sten)
Den hade läckt när jag kom hem =/



EdHardy

Jobb 11-15 idag sen direkt till stallet.
Har lovat att hälsa på Bilbyter o Mekonomen idag med, så tänkte göra det innan. Har hört att verkstadschefen sagt upp sig efter att jag slutade? Måste självklart ta reda på om det stämmer, isåfall är det ju jag som orsakat det. Men det är bara bra isåfall. Karlberg är bäst och bilbyter förtjänar inte honom. HA!
Igår tog jag det mest lugnt hela dagen. Va ute hos Lazagne o red en sväng. Men han är så stirrig när vi rider ut?
Jag blev nästan klar med min halsduk också. Måste nog köpa ett garnnystan till. Nörden själv här hejhej. Men det får mig att slappna av.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar