01 oktober 2009


Eftersom blogspot är CP o tog 153 år på sig för att ladda upp lite bilder igår hann jag inte skriva nåt innan jag skulle åka till jobbet. Men det jag ville ha sagt va att jag har klippt av mig håret! ca 1 dm. Det är stor skillnad tycker jag. Men äckligt skönt med friska toppar o lite upplivande färg. Håret känns tjockare nu utan de där stripiga topparna. Tackar Alex för det! Tog även en lunch efter klippning o färgning vid hennes salong. Mys.


Igår läste jag jaktböckerna heeela kvällen. Det är intressant som tusan! På söndag är det kurs/möte igen med studiecirkeln. Det är ju så att Björns familj o kusiner tog tag i det här o bjöd in min familj för att starta en jaktkurs. Skönt med bara folk man känner o en anledning att träffas lite oftare. Varje söndag 18.30. Sist va vi i ledberg o då bjöd vi även in Johan Fällström (Linnéas pappa). Han är ju jaktens Michael Jackson eller nåt. David o Matilda är också med i våran lilla cirkel. Haha, tycker det låter som en sekt men det är det inte.



När jag vaknade imorse 9.30 kände jag direkt att jag inte orkade gå ut o gå. Tittar ut o ser spöregnet. Yes, tänkte min trötta kropp. Men nu ska jag nog ändå ta mig ut med mitt gina-paraply över huvudet o gå till Johannelund o sola.


Modeshow på LEO ikväll 19.30-22

0 kommentarer:

Skicka en kommentar