19 oktober 2009

Fredagens bio var ju värd att se måste jag säga.Jag trodde inte att nåt kunde slå Smala Sussie, och det hade jag rätt i. Men Bröllopsfotografen var värd!

Lördagen var fylld med en aning mer röj och mycket starkare drycker. Jag tror aldrig att vårat lilla tjejgäng har bowlat tillsammans nån gång ever? Så det va en bra idé tyckte vi. Jag tror inte nån vet hur det slutade egentligen? Men vad spelar det för roll =)
Jag fick inte betala bowlingen? De ignorerade mig där jag stod och viftade med en hundring. Tacktack!
På Citybowl tar de 99:-/pers för en timmes bowling o då ingår en öl/cider! Det är nice för jag fick min cider iaf.
Jaja, nog om det.
Behövde förresten inte betala garderoben heller eftersom Linda jobbar där (hon som har hästen jag lånar).
Tacktack igen!

Innan vi tog en taxi till bowlingen så knackade grannen på. Den här gången va han helt blodig och jag har aldrig sett en så stor bula nånsin, som den han hade i pannan. Han va så jääävla packad så det gick ju inte få ur honom vad som hänt. Läskigt sånt där. Men Linnéa ringde polisen. Och polisen visste direkt vem han va.
Meeeen meeen, Björnis vill ju flytta från den här Rundelsgatan.. Börjar hålla med asssssså.





Jag in action
Josse, Linnéa, Matilda & Jessica

1 kommentarer:

Anonym sa...

du är sötast därför slapp du betala...ni är ett gäng tjejer utöver det vanliga,hoppas ni vet d åå är rädda OM varann<3sen du sa igår att polisen sa att grannen ofta är aggresiv blev jag riktigt orolig....vill inte att nått ska hända er<3så i detta fall som många andra håller jag med bäjben;)älskar er så grymt mycke..kan bygga en träkoja till er här hemma;P kram/mami

Skicka en kommentar