16 oktober 2009

Bara 3 000kr fattigare. Bra där! När jag kom hem från Ullared igår trodde jag att jag skulle avlida. Så trött i kroppen efter att ha gått hela dagen o hungrig som ett svin. Kommer hem till världens underbaraste som gör sitt bästa för att få mig att le. Varma mackor. Hade nästan inget pålägg mer än ost. Och det va hade dög såklart inte åt mig. Hatar mig själv efteråt när jag inser hur barnslig jag är. Började tjuta och skakade av hungersnöd? En timme senare och 2 varma mackor (med räkost o ost) senare orkade jag packa upp mina 4 påsar från Ge-kås.
Ni får bilder på lite smått o gott imorn, för idag har jag inte tiiiiid.
Jobb 13-20 sen bio direkt.

Hade iaf en underbar dag igår med Patricia o mamma. Tack för sällskapet!

Nu ringde mamma o ville luncha med mig o Marina. Det ska nog hinnas.
Buss eller cykel?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar