07 oktober 2009

BJÖÖÖÖÖRN, älskar den grabben för mycket!

Igår när jag kom hem ca 20.40 hade han dammsugat o köpt frallor (grova till mig), skagenröra o kokat te! Jag visste väl det, att en vacker dag kommer det som jag längtat efter -Initiativ o liite vuxenhet o mycket omtänksamhet. Värt mycket! Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi firar 4 ÅR!

O'boy, äggmacka o tända ljus såhär på morgonkvisten känns helt rätt. Öppnar idag så jag fick gå upp innan det blivit ljust. Har hunnit locka håret nu på morgonen medan Vakna med The Voice snackat i vardagsrummet.

Jag har hunnit skära mig 2 ggr på morgonen också. Föst på vårat vassa diskställ o sen på brödkniven. Den där trubbiga.. Så nu känner jag mig som ett stort plåster. Har på vänster tumme o höger hand...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar