13 oktober 2009

*gääääääääääässsp*
Låt mig sova vidare!

Nu är höstdepressionen på ingång. Kan man göra sig immun mot det?
Ingenting är bra, minsta lilla lilla pyttelilla problem och hela världen börjar skaka. Kroppen ryker av ilska. Helt utan egentlig anledning. Jag vill inte va så :S
Fuck hösten!
Efter ett utbrott får man så jäkla dåligt samvete och inser att man är ganska nöjd ändå.
Vafan är detta?

Ska börja 9 idag ist för och gå igenom smycken hela förmiddagen med Evelina (våran dekoratör).


Glömde mitt bankomatkort hemma igår. Det låg kvar i helgens partyväska. Fuck. Kände mig handikappad. Hade som tur var ett par 20lappar i plånkan, så jag kunde inhandla en stor redbull, i hopp om att kvickna till frammåt eftermiddagen. Vet inte riktigt om det hjälpte. Det sitter nog mest i huvet.


Helgens partyväska...

1 kommentarer:

Anonym sa...

ÄLSKAR DEJ SÅ OTROLIGT MYCKET!!!!kram/mami<3

Skicka en kommentar