06 oktober 2009

Idag började jag dagen med ett varv i spåret med min vän Linnéa F. Så skönt att va i Malmslätt för en stund igen. Hon tyckte att jag avslutade min "hästhistoria" på ett sorgligt sätt igår, så nu tänkte jag dra ett bättre avslut.

Efter ett uppehåll på snart 4 år ska jag äntligen(!) få börja rida o pyssla igen.
Och här kommer en bild på den nya "skönheten". Han är faktiskt inte speciellt vacker, men det gör mig inget. Han är iallafall huuur snäll o välskött som helst.

Lazagne
Jag ska börja ha honom redan nu på fre-tis. Nice!
Är ledig heeela helgen för en gångs skull, så då blir det ridning o träffa Jonna.


NU ska jag gå o lägga mig efter ett 43 min samtal med Kero.

Go'natt!

2 kommentarer:

matilda sa...

lyllos :) själv måste jag ha ett jobb innan ja kan göra nått.. har kollat lite på att vara fodervärd ett tag men det kostar ju det med.
Biopremiär nästa vecka? Ska vi planera in en dag då vi alla kan och se om det finns biljetter ?:) <3

matilda sa...

lyllos :) Själv måste jag ha ett jobb innan ja kan göra något.. Har kollat lite på fodervärd ett tag men det kostar ju det med.. Det är bara att säga till när du vill ha sällskap :) Bioprämiär nästa vecka. Ska vi planera in någon dag då alla kan?? <3

Skicka en kommentar