08 oktober 2009

Helloooo,
Igår fick jag en lapp i brevlådan att jag hade ett paket att hämta. Jag har ju beställt en distansmätare o lite skit från iFORM så jag va säker på att det va det. Men när jag får paketet känns det väldigt stort. Jag klämde lite på det och avsändaradressen var HONG KONG?! Men det stod mitt namn och allt. Efter lite forskning i dethär visade det sig att det va mamma som beställt 2 st Hello Kitty väskor till Jonna från Tradera. Det va väl det mest spännande som hände igår.
Förutom att Sandra slängde min lunch haha. Jag hade med mig en ciabatta-fralla från Björns "den perfekta pojkvännen-kvällen". Hon städade skåpet o tyckte att den va så hård så den måste legat där länge. Men det va väl inte mycket till lunch ändå så jag blev ju inte jätteledsen.

Idag jobbar jag kväll o missar därför luftgevärs-skjutningen men imorn får jag rida Lazange plus att jag är ledig 3 dagar i sträck efter den här kvällen. Så det gör mig inget!

Tips: Klubbkväll 16-20 på IKANO idag. Vi har 20% på hela sortimentet!

1 kommentarer:

sandra sa...

usch är sååå ledsen för frallan =( Förlåt =)

Skicka en kommentar