22 mars 2010

Jag vill börja med att tacka uppfödar-Therese för att vi får den valp vi fastnade för från början. Holly får det bli.



Hemma från sälen igen. Vi har tagit en skid-weekend där tors-sön. Vi blev 8 pers till slut. JagKeroRasmusKajsaLiljeSkoogaKubbeDanelloo. Vi kom upp ett par timmar senare än vi tänkt oss pga att jag körde fel ett antal ggr, Sämst! Efter halvvägs fick Kero köra ist så jag kunde lugna ner mig med ett par cider. Blev ingen skidåkning första dagen pga detta. Så vi tog pulkorna direkt till after-skin ist.

Såg ungefär såhär mycket! Bara en torkare som "funkade" på Chevyn. Tror det bidrog till mina omvägar.


Om kvällarna blev det som vanligt bastu, ölspel, pulkarace, allsång o bråk mellan mig o Kero.

Kero

Lilje

Lilje stal ett par hyrskidor. Riktigt dålig människa!
Skoogh gömde dricks i baksätet till taxichaffören. Tack själv!
Alla va rädda för mig o lät mig därför oftast bestämma. Respekt!
Kubbe sov med öppna ögon o snarkade in all luft i hela rummet. Tandställningens fel!
Danell tyckte att alla va kycklingar som ville gå o lägga sig kl 02. Själv låg han inne o sov hela dagarna när vi andra va i backen!
Kajsa bangar aldrig tequila-race. Salttequilacitron?
Rasmus slår nog alla när det gäller uthållighet i bastun. Jasså!
Precis som vanligt. Tack för tacket 3dje året i rad

2 kommentarer:

Mickan sa...

Låter riktigt härligt. Vi har oxå precis varit uppe, fast vi var sön-tor.. lovely.
Söt er Holly är!
Kram

kajsa sa...

haha tack för tacket lickis ;)

Skicka en kommentar