05 mars 2010


Lazagne's käke
Ajaj, stackars bäbis. Här ser man flera långa sprickor åt olika håll o några små krossade bitar där brodden gått in.
Vill att det här ska bli bra nu. Han äter mindre igen och vill inte samarbeta längre. Det måste göra skitont nu när vi slutat med både antibiotika o smärtstillande. På tisdag ska vi dit igen. Ingen aning om hur vi ska gå vidare nu?


Björn åker till Jönköping för o festa med gamla lumparpolare i helgen. Kommer inte hem förns på söndag.. Men jag jobbar ju kväll idag. Hejhej, nte kuuul.

Imornbitti har jag morgonfodring och utsläpp kl 08, börjar jobba kl 10 o direkt när jag slutat ska jag ut o käka med tjejerna för att fira min 20årsdag. (vi har varit lite busy så därför firar vi 2,5 månader efter haha som vanligt.)



Nu ska jag åka o pussa på Lazagne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar